Ongeval

Bent u betrokken geweest bij een ongeval? Dan is de zorg om uw persoon het allerbelangrijkste. Niemand zit te wachten op alles wat een ongeval met zich mee brengt. In de tussentijd zorgen wij voor uw voertuig.

Hebben wij uw voertuig na een ongeval meegenomen? Dan dient u een aantal handelingen te doen, zodat wij daarna alles voor u kunnen regelen. Wat zijn de stappen?:

 

1. Overleg met uw verzekeraar      

Het is altijd goed om even met uw verzekeraar te overleggen. Dan weet u direct wat wel en niet vergoed wordt. Bijvoorbeeld de locatie waar wij uw auto heen (moeten) brengen: in veel gevallen kunt u dat niet zelf met de verzekering bepalen.

2. Bel ons: 0229-276330 en kies optie 1

Wij hebben een paar gegevens van u nodig:

1.Uw verzekeringsgegevens, zodat wij de factuur direct naar uw verzekeraar kunnen sturen;

2. De locatie waar wij uw auto heen kunnen brengen (bijvoorbeeld uw schadebedrijf of garage). Indien wij uw voertuig bij ons op het terrein veiligstellen dienen wij binnen 3 dagen te vernemen waar het voertuig naartoe gebracht dient te worden. Na deze 3 dagen dienen wij stallingsgeld te berekenen à € 10, -- per dag.

 

Nadat wij uw auto hebben weggebracht, is onze rol uitgespeeld. Vanaf dat moment bent u aangewezen op uw garage en uw verzekeraar. Zij zullen u dan verder helpen. 

Vanzelfsprekend zijn wij bereid om al uw vragen te beantwoorden mochten deze er zijn, zodat u weer overzicht krijgt over de situatie.

Bent u in nood? Bel Theo Rood: 0229-276330

Copyright © Theo Rood Berging en Transport B.V.- Aan de inhoud van deze site kunnen geen rechten worden ontleend. - Sitemap - Disclaimer