Pech onderweg komt altijd ongelegen en ook al kunnen wij dit niet voorkomen, wij kunnen wel helpen aan een vlotte afwikkeling van de problematiek. In veel gevallen kunnen onze gekwalificeerde medewerkers een pechgeval verhelpen. Via uw garagebedrijf, een van de alarmcentrales, uw verzekeraar of een andere opdrachtgever, zullen wij ingelicht worden over uw probleem. Maar u kunt bij een pechsituatie natuurlijk ook zelf contact met ons opnemen.
Slechts één telefoontje en we komen naar u toe. Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar om u in een nare situatie te ontzorgen.
Onze medewerkers zullen proberen het probleem ter plaatse op te lossen. Bijvoorbeeld door een spoedreparatie uit te voeren of door een onderdeel te vervangen dat het heeft begeven (indien deze voorhanden zijn). De pechhulpvoertuigen bevatten alle middelen en diagnoseapparatuur om u snel weer op weg te kunnen helpen. Ook bij een defecte accu kunnen wij een nieuw exemplaar leveren.
Zelfs als de sleutels in de auto zitten en u zichzelf heeft buitengesloten, dan hebben onze medewerkers apparatuur bij zich die de auto in de meeste gevallen weer kan openen.
Lukt de reparatie niet, dan transporteren wij uw voertuig naar de gewenste locatie. Dit doen wij uiteraard met de grootst mogelijke zorg. Indien nodig nemen wij u ook mee. Is er niet direct een locatie bekend waar het voertuig heen moet of weet u nog niet wat u met uw voertuig verder wil, dan stallen wij deze tijdelijk op ons eigen terrein. De eerste 3 dagen is dit kosteloos, waarna u € 10, -- per dag moet betalen.
Het is dus wel belangrijk om tijdig contact met ons op te nemen over het vervolg traject van uw voertuig.
Via uw alarmcentrale of verzekeraar kunnen wij u ook, indien nodig, van vervangend vervoer voorzien.